دلنوشته - صبوری تا مرگ
Fresh Start
Dear God, Grant me the serenity to accept the things I can't change, the courage to change the things I can and wisdom to know the difference
جمعه 8 آبان 1393برچسب:, :: 23:56 :: نويسنده : Kobra

 

 

 دارم هی پا به پای نرفتن صبوری می‌کنم

صبوری می‌کنم تا تمام کلمات عاقل شوند

 صبوری می‌کنم تا ترنم نام تو در ترانه کاملتر شود

  صبوری می‌کنم تا طلوع تبسم، تا سهم سایه،‌ تا سراغِ همسایه ...

 صبوری می‌کنم تا مَدار، مُدارا، مرگ ...

 تا مرگ، خسته از دق‌البابِ نوبتم

آهسته زیر لب ... چیزی، حرفی، سخنی بگوید

 مثلا وقت بسیار است و دوباره باز خواهم گشت

 هِه ! مرا نمی‌شناسد مرگ

  یا کودک است هنوز و یا شاعران ساکتند!

 حالا برو ای مرگ، برادر، ای بیم ساده‌ی آشنا

 تا تو دوباره بازآیی

               من هم دوباره عاشق خواهم شد، عاشق خواهم ماند...

 

 



kobra.seyedtajadini@gmail.com

نظرات شما عزیزان:

Khatereh Ashrafi
ساعت8:30---30 آبان 1393
...شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند...

...عشق بورز به آن ها که دلت را شکستند...

..دعا کن برای آن ها که نفرینت کردند...

...بپر به کوری چشم خفاش ها...

...درخت باش بر غم تبرها...

بهار شو بخند که هنوز خدا با ماست...!!
پاسخ: واقعا قشنگه.... مرسی


Mina Najafi
ساعت23:53---17 آبان 1393
,The hour of departure has arrive
.and we go our ways I to die and you to live
which is the better ,only God knows
پاسخ:Great. Tnx so much dear


fatemeh mostafavi
ساعت17:08---17 آبان 1393
واااااااااااااااااقا زیبا بود :
پاسخ:مرسی عزیز


mahsa hamzezadeh
ساعت20:56---14 آبان 1393
صبر کن سهراب

گفته بودی قایقی خواهم ساخت

قایقت جا دارد؟

من هم از همهمه ی اهل زمین دلگیرم...

آری تو راست میگویی:

آسمان مال من است

پنجره, فکر, هوا, عشق, زمین مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن!!!

بر دل سنگ زمین جای من است؟

من نمیدانم که چرا این مردم، دانه های دلشان پیدا نیست...

کجایی سهراب؟

آب را گل کردند

چشم ها را بستند و چه با دل کردند...

وای سهراب کجایی آخر؟

زخم ها بر دل عاشق کردند، خون به چشمان شقایق کردند...

تو کجایی سهراب؟

که همین نزدیکی عشق را دار زدند، همه جا سایه ی دیوار زدند...

کجایی که ببینی حالا دل خوش مثقالی است! دل خوش نایاب است!

دل خوش سیری چند؟!

صبر کن سهراب

قایقت جا دارد؟


پاسخ: Hi dear, thanks so much. I really enjoyed


sali
ساعت0:27---12 آبان 1393
بغض،قهقه،رویا
صدا،مرگ،دریا
کدامم،کجایم.................
گم گشته ای بیش نیستم
نانوشته ای بیش،چیستم؟
کدامین گناه خاکستر کرد آتشم را
کدامین درد، آرام ،بغض بی ماتمم را
پای رفتن قلمم شد
نای رفتن زجرم شد
ز کدامین بگویم که نیست اندکی،زیبایی
ز کدامین بنویسم که نیست اندکی،رویایی
(از خودم)
==========================
(دگر چنگم نمی سراید.خسته ام از برای هیچ)
پاسخ:wonderful , indeed Please keep in touch with me with email. Thanks over the moon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 234
بازدید کل : 11411
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1